Thursday, December 21, 2017

華裔小姐與香港先生

我好友是幼導盲犬寄養媽媽,最近我們跟朋友和狗狗在商場內相聚時,狗狗在商場內行走時備受注目,艾莉偷偷地跟我說⋯
莉:我覺得好似好威風咁⋯
媽:你覺得你威風定係狗狗威風呀?
莉:我覺得兩樣都係⋯


有一天小組去郊遊,行程之中當然不少得吃零食。正當妹妹在吃甜筒之際,P姨姨跟她說笑⋯
姨:(指著她的小肚腩)再食選唔到香港小姐㗎啦喎!
莉:我唔想做香港小姐喎⋯⋯(正當我們以為佢會有些Man D 嘅志願時)我想選華裔小姐喎!
估唔到佢咁有衝出香港的大志⋯

一早,在電梯內⋯
力:我尋晚發左個好搞笑嘅夢呀!
媽:咩夢嚟㗎?
力:我發夢唔係你去(做)家長義工,係爸B呀⋯⋯
力:不過唔駛再去啦,佢搓D紙碎做波,拋下拋下呀!
又真係個幾搞笑的夢!爸爸有時很貪玩,但又不至於如此搗蛋吧!

一天放學,弟弟告訴我當天學校發生的事⋯⋯
力:今日XXX(女仔名)瞓左響我呢道呀(指著自己的膊頭)!
力:佢當我係老公呀!
媽:咁你有冇叫佢老婆呀?
力:我叫佢「老婆」(跟住一拳打出去)

有一天在公園玩時,拾到一副眼鏡,戴在自己面上,然後得戚地义著腰說⋯
力:香港先生呀!
佢同艾莉真係志同道合且志向遠大⋯



No comments: