Monday, October 16, 2017

冇毛的貓和老些的狗

今晚臨睡,爸爸說起明天會帶他的學生去參觀「愛護動物協會」⋯
莉:領養一隻狗俾我吖!
媽:我估我地響香港唔會養寵物喇,我地可能幾年後會返加拿大,帶唔到佢走㗎!
莉:咁我地養一隻老啲嘅狗咪得囉!可能佢三幾年後就死,咁我都係中一啫!(咁到時咪可以去加拿大囉!)
趁佢夠老先開始養 — 俾阿妹嘅邏輯笑死⋯

令我想起她幾年前另一關於養寵物的笑話:當年,在電梯裏⋯
莉:我想養貓呀!
媽:貓會甩到周圍都好多毛㗎喎。
莉:咁我地養隻冇毛嘅貓囉!
媽:冇毛?乜有貓係冇毛嘅咩?
未說完,在旁的一位哥哥已經忍唔住笑了出聲,而艾莉就尷尬得要死!自此之後,我們就和這位哥哥做了會打招呼的同樓鄰居。

實在愛死這個女兒的邏輯⋯⋯

No comments: