Sunday, October 15, 2017

鄭家笑話

忘了為何在晚飯時說起坐監⋯⋯
比:坐監好好玩㗎!
爸/媽:(異口同聲)坐監有咩好玩呀?
比:康樂棋囉!
爸:(笑死)梗係睇得電視多啦!

有一次在餐廳打擾到鄰坐的一位哥哥⋯⋯
哥:下次唔好啦!
力:(回頭,小聲對著爸爸說)下次?我地下次唔會見佢㗎喎⋯⋯
佢咁細個就明白「一面之緣」的道理⋯⋯

力:我今日響學校唱左「特朗普」嘅歌呀!
我想了一陣,究竟什麼是「特朗普」首歌⋯⋯
媽:哦,係咪 “The more we get together, together, together...” 呀?
力:係呀!
佩服細佬這個電視精連廣告音樂也不放過,好在我也是個電視精,迅速跟他tune到台。
之後我又考下妹妹⋯⋯
媽:細佬話佢今日響學校唱「特朗普」隻歌喎⋯⋯
莉:哦!“The more we get together, together...”
一家電視精⋯⋯

一天,婆婆幫弟弟剪頭髮,在包圍巾時⋯⋯
力:可唔可以唔好整咁實呀?我會死㗎!


一天早上,加力在吃菠蘿包⋯
力:(幽幽地)冇菠蘿嘅??
仔,按商品及說明條例去告佢!哈哈哈哈!



No comments: