Friday, June 30, 2017

加力笑笑小語

最近電視重播韓劇「閣樓王世子」。一天我們入𨋢按八樓⋯
力:八樓王世子?
媽:你係25樓王世子至真⋯

有一天,入圍𨋢時見到因為搬運而鋪的防撞板⋯
力:呢道做乜(圍板)呀?
媽:有人搬屋囉!
力:吓?搬屋?佢住響個𨋢道呀?

有一晚,去完生日會,禮物包內有這種甜筒造型棉花糖⋯
力:返到屋企我要將個雪糕擺入雪櫃喎!
媽:(失笑)你呢隻唔駛放雪櫃既⋯

有一天放學,加力拿著老師的一張紙條叫我替他準備一盒芒果啫喱粉翌日帶回校,與同學一起弄芒果布丁⋯
媽:嘩,咁好?整芒果布丁,你就好啦,有得食布丁,我都好想食呀!
力:咁你咪買兩盒囉⋯⋯
真係轉數快⋯

有一晚冲完涼⋯
力:媽咪,我係斑馬呀!

同場加影兩個姐姐的笑料:
一晚臨睡前一家人祈禱時間⋯
爸:你地想點祈禱呀?
比:我企響道⋯
莉:我趴響道⋯
我和爸爸都笑了出聲,其實爸爸是想問她們想為什麼東西祈禱⋯

No comments: