Monday, February 13, 2017

韓劇家族 -- 「藍海」引發的妙語

細佬睇了兩集「藍海傳說」,提起美人魚⋯

媽:你係美人魚呀?

力:唔係,我係美人「男」呀!

我不禁失笑,我知道佢覺得自己係男仔所以要改為有個「男」字,但段估都係「美男魚」而唔係「美人男」啩⋯⋯

之後佢在遊戲室裏向新朋友介紹自己叫「美人男」🙄🙄🙄🙄


妹妹最近迷上中國古代服飾 -- 秦、唐、元、明、清

佢甚至問我:藍海傳說中的古裝戲係邊個朝代呀?Errrrr... 呀女,你搞錯左國家喎⋯⋯


戲中美人魚的眼淚會變成一顆顆珍珠,所以她要用膠袋袋著它們。一次我如常地因爲劇情而感動到哭時⋯

比:媽咪,你快D掛個膠袋接住D眼淚啦!

瞬間破涕為笑!阿比好嘢!


因為這韓劇,阿比說想去學韓文呢!






No comments: