Wednesday, February 08, 2017

弟弟3.5歲時對領養的看法

有一天乘車經過弟弟住過的兒童院⋯⋯
媽:你記唔記得你住過呢道呀?
力:記得!
力:我好掛住我嘅兒童院呀⋯⋯
媽:咁我睇下有冇機會可以約到去探下佢地囉!

最近在搞加力的加籍文件,所以拿出很多身份證明文件放在枱上⋯
力:做咩呀?
爸:D文件幫你申請證件囉!
小小的腦袋很快就把身份證明與親生家庭連在一起⋯
力:我想睇下生母個樣⋯⋯
媽:當然可以啦!
一路看⋯
力:咁家家個生母生父係邊個呀?
媽:家家嘅生母係我,佢嘅生父係爸B囉!
力:(淡淡的)我都想你生我呀!
比:(剛在旁,也加把咀)我都想你生我呀!
媽:(擁著他們)我都想呀⋯⋯

昔日在阿比口中說出的句語,現在小如三歲的加力也會說!真不要少看孩子明白領養的能力,只要家長肯說,他們就可以明白到。


No comments: