Sunday, June 05, 2016

我那超級型的女兒

艾莉追求「型」,喜歡玩男仔的玩意很多認識她的朋友都知道。最近有件趣事:

話說上星期她學校的PTA將舉辦一場禮儀儀態班,艾莉對此嗤之以鼻,不肯參加⋯⋯
媽:點解你唔想參加呀?
莉:因為我唔鍾意「靚」,我鍾意「型」吖嘛!
個性清𥇦,我覺得沒有需要強迫或強求。
幾天前正在看電視廣告的她,問我⋯⋯
莉:媽咪呀,我中學嘅時候,可唔可以買 Laneige (化妝護膚品牌)俾我用呀?
媽:點解你想用 Laneige 呀?
莉:因為我想「靚」囉!
媽:(明眀上星期話自己唔要靚要型架?!)你唔係唔要「靚」,要型㗎咩?
莉:我小學嘅時候想「型」,中學嘅時候想「靚」⋯⋯
阿女,媽咪真心覺得你有咁嘅思想邏輯真係好型⋯

No comments: