Wednesday, June 01, 2016

弟弟與生母

有一天,弟弟看著放在組合櫃中我懷著艾莉時拍的家庭照......
力:(指著我的大肚子)呢個係我來㗎!
媽:唔係,呢個係家家來㗎!
力:哦,因為我未嚟(我地屋企)呀?
媽:唔係,係因為我唔係生你果個,係你生母生你㗎嘛!
力:(有點疑惑)我生母?
媽:係呀,即係大肚生你出來果個媽媽囉!都係佢生Abby家姐㗎!
媽:(忽然心血來潮)你想唔想睇下你生母係乜野樣呀?
力:想!
找出阿比的生命成長冊(也多虧有阿比的生母照,讓弟弟也可以看到生母的臉)
媽:這個就是你和家姐的生母啦!
力:佢講咩文㗎?
媽:佢講廣東話囉!
媽:佢靚唔靚呀?
力:靚!
他也很有興趣問到旁邊的哥哥和阿比生父是誰。之後,臨睡前祈禱時間,阿比拿起她的生命成長冊去看,兩姊弟竟然爭論起來⋯
力:呢個係我生母呀!x n
比:呢個係我生母呀!x n
媽:佢係你生母,都係生家姐嘅生母⋯⋯
看著他們倆很好笑,也慶幸他們可以一起成長,有機會去「爭」他們的生母⋯

未夠三歲的小孩,可是絕對有能力明白生母、領養的概念呢!


No comments: