Tuesday, June 21, 2016

幸福的感覺

一年級的生涯差不多完結,眼見妹妹自從第二個學期尾開始慢慢適應小學的生活,放學回家後跟我分享的開心事比不快事多了。早幾天,我又隨口問問她對學校的感受⋯⋯

媽:你而家係咪鍾意你學校多左一D?
莉:(笑而不答)
莉:(一會,才肯說)我聽到有人話我學校係間好出名嘅學校(原來你而家先知😂);仲有,政府都好保護我地間學校(嘅古老建築),所以我覺得我地好幸福。
媽:你終於覺得自己入到呢間學校好幸福啦?咁你要多謝邊個呀?
莉:多謝媽咪!
媽:唔係呀,你要多謝婆婆公公呀!係佢地當年讓我入呢間學校,你先至有機會入咋。

我感動,因為經過一整年,妹妹終於適應下來,甚至感受到幸福的感覺。

No comments: