Monday, April 25, 2016

用未夠三歲的智慧看世界

下了很多日的雨,有一天出門口時⋯
力:咦,有太陽嘅?太陽的後裔我睇過喎!

一天,外婆穿上她的鞋準備離開我們家⋯
力:(指著婆婆的新波鞋)咦?你點解著左舅父嘅鞋嘅?
望一望上圖,原來婆婆的新鞋真的很似舅父的鞋!問題就在加力一個月都未必會見舅父一次,我真的佩服他的觀察力。
經過我們的提點後,加力認清婆婆新鞋的模樣,還説婆婆的鞋有「z...z...z...瞓覺」呀!

最近加力在看Leapfrog出的Letter Factory DVD,學了一些英文字母的發音。有一日,他坐在廁板上無聊時,竟凝視著廁板上的英文字母K,並發出ke-ke-ke-ke的聲音!原來廁所也是學習天地呢!

不知為何說起結婚⋯邊個同邊個結婚⋯
力:我要同自己結婚!
我仲以為佢會話「我要同媽咪結婚」㖭!不過呢句幾貫徹佢「我唔愛你,我愛我自己」嘅思維模式吧!

No comments: