Saturday, March 26, 2016

功夫熊貓3之觀後感

今天與三個小孩去戲院看「功夫熊貓3」,他們當然看得過癮興奮。今晚臨睡祈禱時,我特意問兩姊妹們對這戲有什麼感想:

比:我覺得好開心,因為阿寶可以見返佢生父,又可以返返來見返飛虎女呀、佢爸爸、美美呀⋯⋯
爸:其實你仲想唔想好似阿寶咁見返生父生母㗎?
比:唔想喇,我可以見到加力就得㗎喇!
爸:係咪因為你覺得你未必可以再見到佢地,所以你唔敢再咁想喇?
比:我有細佬就得㗎喇!
爸:係呀,有細佬對你真係好重要。不過我地鼓勵你,你其實可以求(見到生父生母的機會),或者有一日你可以見返佢地,見返你哥哥呢?
莉:我唔想家姐同細佬離開我地喎⋯⋯
媽:妹妹,你係咪覺得如果家姐佢地搵返生父生母,佢地就要離開呀?
莉:係呀⋯⋯
媽:傻妹,佢地就算搵到佢地生父生母都唔需要離開我地㗎!好似阿寶咁,佢可以同生父同平先生一齊格!
爸:你永遠都會係佢(阿比)個妹妹㗎!(莉甜笑)
媽:咁妹妹呢?你睇完套戲之後有乜嘢感受呀?
莉:我覺得好感動囉!我本來以為佢去左靈界就返唔到嚟,但係竟然返得到嚟!所以好感動。

其實幾個星期前,我們已經一起看過故事的小説版。看完,我也是這樣問她們的感想:

莉:我覺得阿寶好幸福囉!
媽:佢點樣幸福法呀?
莉:佢可以見返佢生父,又有佢爸爸好惜佢。兩個爸爸都惜佢,咪好幸福囉!
媽:阿比呢?
比:⋯⋯我都覺得好開心,因為佢可以同生父同爸爸一齊住⋯⋯

真好,又可以跟兩女兒再討論領養的話題!現在,她們又在免費電視上看「功夫熊貓2」⋯誰也不肯睡覺⋯

No comments: