Wednesday, March 16, 2016

跟弟弟談領養

今早,跟加力在看(是重看又重看)Annie 這齣音樂劇時,忽然心血來潮,跟兩歲九個月的他聊起領養來⋯

力:佢爸爸媽媽死左呀?
媽:生佢嘅爸爸媽媽死左,不過呢個爸爸(那個百萬富翁)照顧佢囉,好似爸爸媽媽照顧你咁囉!
力:咁媽媽呢?
媽:佢媽媽咪呢個囉!不過生佢果個就唔響道。好似生你果個媽媽照顧唔到你,爸B媽咪照顧你咁囉。
媽:咁你掛唔掛住生你果個媽媽,你生母架?
力:(點頭)
媽:你知唔知生你個媽媽都係生家姐架?
力:都係生家家嘅⋯⋯
媽:家家係我生嘅,我係佢生母;你生母生你同家姐。不過我係你地三個嘅媽媽,一樣都咁惜!

經過九年的反覆練習,原來已經不會再緊張,反而有點興奮 -- 加力也開始長大了,可以跟他說領養的事。即使我有點懷疑他其實明白多少,但我深信這是一個很好的開始。

後記
忽然想起,原來之前也有藉著看照片跟弟弟緬懷過兒童院的日子⋯⋯
媽:你仲記唔記得你住過呢道架?
力:記得!
媽:咁果道係咪好多姨姨照顧你惜你架?
力:係姑娘呀⋯⋯(竟然識得糾正我!)
媽:係姑娘⋯細佬好多人惜架⋯

No comments: