Monday, May 25, 2015

媽媽對女兒的教導

這幾晚因為阿比病了,所以妹妹要被隔離,睡在我們房。一晚,我與老公睡前傾了一會兒,爸爸便要出去飯廳再戰書簿批改。我知妹妹未睡,跟她聊了一陣。

媽:我好鍾意同爸爸傾偈㗎!你第時大個都要搵個同你可以傾到偈的人做老公喎!
莉:咁可唔可以揀英俊同叻㗎?
媽:(失笑)可以嘅,如果佢都鍾意你嘅話。
媽:不過最重要都唔係英俊同叻囉!如果一個好靚仔又好叻嘅人,但個人好衰,咁都冇用啦!
莉:咁又係嘅⋯ 
媽:所以揀個人心地好係好重要囉,仲要同你傾得埋喎。你响學校有冇一D同學仔係傾唔到好好嘅偈吖?
莉:有吖!(舉了幾個例子)

第二晚,我又興起,想知妹妹還記不記得我昨天說了什麼⋯

媽:妹呀,你仲記唔記得媽咪尋日教你揀咩老公呀?
莉:(疑惑地)英俊同叻?
媽:唔係。(天呀!!!)
莉:讀書叻?

天呀!!點解仍然都是外表同頭腦?下刪了一百字向她再解釋多一次⋯

今晚,再多口問她,確認一下⋯
媽:你仲記唔記得媽咪教你揀咩老公呀?
莉:你話要個人心地好同可以傾到好多偈吖嘛!

呼!希望她長大後仍然記得這對話⋯

No comments: