Wednesday, November 05, 2014

妙語兩姊妹

與女兒們說起剛過世的Franky叔叔⋯
比:佢話下次再同我玩「天下太平」。
我:咁要響天堂再同佢玩喇。
比:得咩?
得嘅,得嘅,Franky叔叔會同你玩嘅。我們天家再見!

家姐要背遊子吟
比:慈母手中線,遊子體中衣⋯
原來遊子要睇完中醫先至遠行

比:呢道係快餐店嚟㗎喎,係咪要食快啲㗎?

電視蟲家庭在mytv看大結局,兩個自小看電視劇大的孩子的評語⋯
莉:今集係大結局,梗係會有好多人死㗎喇!
比:吓,咁就完㗎喇?
比:成日都係D人死左之後,最後又再見返⋯
佢地可以去做編劇

最近妹妹愛上三國志⋯
莉:我記得XXX, XX⋯仲有曹操個仔!
媽:曹操個仔叫乜嘢名呀?
莉:曹⋯⋯曹不!
媽:(不禁失笑)好好喎,你記得有個不字,但果個字係讀個丕字。
當我拿出三國志讓艾莉看一看個丕字,在旁的阿比插咀⋯
比:係曹不一呀!

妹妹放學時,其中一個大廈管理員很喜歡逗她說話。他通常叫她為「靚女」。

莉:點解叫我靚女啫?(呢個問題再大D佢應該唔夠膽再問)
管:咁你係咪靚女吖?唔通你係醜女?
莉:我唔係醜女!(極力否認)

又另一日⋯

莉:我唔想佢叫我做靚女呀!
媽:點解呀?你覺得自己唔係靚女呀?
莉:雖然我係靚女,但係都晤好咁叫喇⋯

與艾莉談論將要來的小學面試⋯


莉:乜嘢係面試呀?係咪考試呀?

莉:啲老師會問乜嘢問題㗎?係咪IQ題呀?


一睇就知呢個小朋友冇上面試訓練班喇!佢甚至係從未試過面試!在香港,不用經歷太多太密的學校面試,我看為是福氣⋯

No comments: