Saturday, November 02, 2013

牙尖比•莉(二)

有一早上與阿比在火車中,對面的年輕男士在講電話,對著電話溫柔的稱呼對方為「BB」⋯
比:(面有難色)乜佢有BB嘅咩?
又係嘅,響佢個世界中,BB一般都係應該唔識講嘢同唔識傾電話,又點會知世界上有好多XXBB,XXbaby 識得講電話同識得擺pose吖!

一天在街上看到一位阿伯在街頭賣藝⋯
莉:佢練歌呀?

一晚,家姐沖涼時,要求我幫忙。妹妹看不過眼⋯
莉:你咁大個,唔駛人幫㗎喇!記唔記得「不求人」呀?
事緣最近從姨丈公學到什麼叫「不求人」,不過妹妹更將其用途擴大⋯

妹妹在唱嫲嫲教的那首「邊個話我傻,請佢食燒鵝⋯」
莉:吓?邊個話我傻,我仲請佢食燒鵝呀?

妹妹很喜歡畫媽媽。星期日主日學她又畫媽媽。

莉:我買咗件彩衣俾你。(最近教了約瑟的彩衣)

媽:咁好,喺邊度買㗎?

莉:喺 UNIQLO (最近屋企附近新開了UNIQLO)

假如有一日在UNIQLO 見到有彩衣賣請通知我!


No comments: