Friday, November 15, 2013

牙尖比•莉(三)

莉:媽咪你要飲咩呀?
媽:一杯柯華田吖唔該!
莉:少甜少冰呀?
媽:好吖!
莉:係咪要熱㗎?
媽:(傻眼)你話少冰喎,點會係熱呀?
莉:咁有D冰比你可以冇咁熱吖嘛!
真體貼!不過佢極有潛質做麥嘜!

有一天妹妹除褸,我看見她一直捉著那兩袖口不放⋯
媽:你做乜捉住個袖唔放?
莉:我要捉住,唔係個䄂會縮起架!
媽:不過你唔係著緊短袖衫咩?@_@

火車每在晚上十時許便會報告説「最後一班過境列車經巳開出」。阿比特別對此有興趣及緊張。當我解釋可能會有人因為遲了而回不了大陸的家時⋯
比:咁佢哋咪要瞓街囉?

莉:I say "Go"!
比:I say "Stop"!
莉:唔係呀,係 go 呀!
媽:(我也忍不住)go 嘅相反咪喺 stop 囉!
莉:唔係呀,我話係 go 呀!
媽:(我終於明白)你係講緊中文字「高」呀?
莉:係呀,高同矮呀!

原來講緊唔同語言!阿妹你之前說的英文太誤導了!

No comments: