Sunday, April 28, 2013

M&M 姊妹傻氣笑語集(十三)

天氣熱起來,我們拿毛巾被出來用。

莉:咁似醫院D被嘅?

多謝TVB!毛巾被=醫院被

有一天帶兩個女兒去買貢茶飲,妹妹看著看著...

莉:我都係唔做麥當勞喇!我想做貢茶!
媽:點解唔做麥當勞而做貢茶呀?(雖然我好似唔知佢想做麥當勞)
莉:因為我睇過喇,我覺得貢茶我識做D,易D,麥當勞我唔識做。

妹妹從來都是,沒把握的事不喜歡做,老師在校也察覺到。
有一晚祈禱時,我說要為爸爸大陸之行禱告。阿比問爸爸為何要去大陸,我說他要帶學生參觀。阿比說:not again!!!

這句從英文圖書中學的 expression, 又用得非常貼切喎!

有一晚我遞手機上 Facebook page 俾爸爸看,阿比很想知道是誰人的...

比:xx 姐姐?yy 姨姨?(問極都唔係)天父?

假若天父在我 Facebook 留 message 或者 like 下我嘅 post 都幾好喎!

No comments: