Wednesday, May 22, 2013

M&M姊妹傻氣笑語集(十四)

每當妹妹覆述校所學的,都令我們很咋舌又興奮...
莉:開篷巴士有另一個名,又叫做觀光巴士。
莉:紅蘿蔔又叫做甘筍。
莉:腓力,又可以叫腓利,即係爸B 個名囉!
晚上砌積木時又細心地分了交通燈 (紅黃綠) 和人像(行人過路)(紅綠) 燈!佩服她上課的專心與記性!

莉:我隻腳板好痕。
媽:我唔想用手幫你抓,咁污糟!
莉:咁你用你隻腳幫我抓咪得囉!
@_@

早上飲完奶,我們叫妹妹抹咀。只見她未用紙巾前用舌頭狂舔口唇...
媽:你又用咀唇抹咀呀?
莉:唔係呀,我怕(奶漬)會乾咗,所以咪濕下佢先囉!

好喜歡從孩子的提問看見他們的邏輯 --
比:點解你成日都可以話事嘅?
我:第時大個做媽咪咁咪可以話事囉!

家姐最近對加減數很上心,連妹妹也感染了...
莉:媽媽名字 + 爸爸名字 = 阿比名字 + 艾莉名字
比:阿比名字 + 阿比名字 = 兩個阿比囉!

比:媽咪呀,天父識唔識日文㗎?
媽;識!
比:(興奮)好嘢!下次見到天父咪可以叫佢教我日文囉?!
有這個咁強勁嘅日文老師,或許唔駛三個月就可以學成外語!

No comments: