Wednesday, April 17, 2013

M&M 姊妹傻氣笑語集 (十二)

爸爸去了芬蘭交流,與女兒們FaceTime 時,讓女兒看看車窗外的風景...

莉:嘩,D風景好靚呀,爸 B 你就好啦!

爸爸說買了手信給女兒們...

比:(對妹妹說)爸 B 真係好錫我地呀!

有一天,妹妹在回家途中一個行人天橋上說很累,不想再走...

媽:(指著天橋一旁像窗台般的一級)咁你響呢度坐下啦!
莉:天橋唔係我屋企嚟架喎!唔係我窗台喎!

我好高興妹妹冇選擇做露宿者。

說起職業,妹妹自去年到台北Babyboss後,一直都在說,將來想做消防員和警察。最近有一次在讀一本有關職業的圖書時,卻說除了消防員和警察不想做之外,其他都想做。問她為何不想再做消防員和警察...

莉:因為佢地好易會死㗎!

有使命感之餘,她也真頗懂得明哲保身...

有一次,聽到妹妹在說阿當夏娃犯罪的故事,竟然聽到...

莉:... 果條魔鬼...

真係有創意 -- 一條蛇 X 果隻魔鬼

阿比大字典又一新名稱 --> 遊(元)氣壽司

有一晚臨睡前,已經忘了妹妹為何會哭。哭著哭著...

莉:我又矮咗啦!
媽:點解會矮咗嘅?
莉:因為我又喊囉!
媽:邊個話架?
莉:婆婆囉!

原來我們大人隨口說的一些後果,孩子可會信以為真並銘記在心!她們的純真正是她們可愛之處。

No comments: