Sunday, September 30, 2012

M&M 姊妹傻氣笑語集(六)

妹妹返學後,學了「神造了我」這歌,最近我又聽到另外一首「神說有光,就有光照!照耀全地...」
媽:果首「神造了光」新學㗎?
莉:係神「說」有光呀!
我因為她這句猛然醒悟,神並非造了光,而是「說」要光,就有了光!我心想,她的神學觀念又幾正確!縱然我當然明白她只是想糾正我那歌名不是「神造了光」而是「神說有光」,不過已經起了警醒的作用!謝謝妹妹老師!

最近兩姊妹都由跳 jazz 改去學 ballet。
媽:妹妹呀,你鍾意跳 jazz 定跳 ballet 多啲呀?
莉:ballet 多啲!
媽:點解嘅?
莉:因為 Ms Yau (即Jazz老師)英文啱少少,Ms Shelley(ballet 老師)英文啱好多!
嘩巴閉到品評邊個英文好啲喎!真係笑死人!佢鄉下真係溫哥華!我當然明白她的意思是 Ms Yau 上堂時只說少少英文,Ms Shelley 因為是西人的緣故所以全程說英文!不過我發覺她很喜歡英文是事實!

昨天在電梯,管理員按了三樓平台。他出電梯後...
比:點解佢出三樓嘅?
媽:因為管理員要去巡下,睇下三樓有冇壞人囉!
比:咁如果有壞人點算呀?
媽:咁就報警囉!
比:乜壞人都鍾意玩滑梯㗎咩?
超可愛!我很愛家姐的童真!

No comments: