Tuesday, September 25, 2012

伶牙俐齒的妹妹

一晚,我們一家坐了叔叔的便車...
莉:嘩,架車坐咗咁多人嘅?咁會好重㗎喎!
我與爸B在咋舌,原來阿妹可以把人多與重量拉上關係,很期待看著她將來智慧的增長!

有一次妹妹在沖涼房,我已忘了是在讚她做了些什麼時,她竟然說...
莉:我諗好多嘢㗎!我有腦㗎嘛!

爸:哈,你有冇高到呢?
莉:我會好快「成長」㗎喇!

一晚祈禱時,家姐例牌為屋企唔要曱甴祈禱,佢仲加咗句:請你唔好再造(曱甴)啦!我忍唔住笑了出聲來。祈完禱,妹妹跟家姐說...
莉:你祈得好好,不過媽咪笑啫!
我與爸B相視而笑...
爸:俾佢捉到(笑位)添!
莉:「祝」你生日快樂,祝你生日快樂~~~(如是者唱了生日歌三次,分別用廣東話、英文、普通話唱)
雖然很無厘頭,但我很喜歡妹妹這 word play!

No comments: