Monday, September 24, 2012

媽媽眼中溫柔敏感的阿比

一天在等巴士時...
比:點解281A個A字咁細嘅?
望下,又係喎,所有乜X乜P都係比數字細的。

自從我們家有曱甴出沒,阿比差不多每晩都好faithful咁為到我哋屋企唔要有曱甴祈禱,經過一連串曱甴屋攻勢後,情況已經受控。但有兩次爸爸在隔壁門外看見曱甴,阿比自此之後,祈禱時連隔壁的屋也祈埋,真是愛鄰舍如同愛自己!

一晚,與阿比說起一個她認識的小玩伴...
比:XX嘅爸爸喺邊呀?
媽:佢爸爸同媽媽嗌咗交,唔再一齊住啦!
看見阿比好像很明白,也很替小朋友痛心的樣子,想起了她對生父母的思念。忽然覺得,XX不能見生父,其實與阿比不能見生父母的痛相似。我想阿比知道,she is not alone! 我給她指出這點後,她很體諒的說...
比:不過我地唔好在XX面前講,因為佢會唔開心架嘛,我冇得見生父生母都唔開心喇!
看見女兒如此懂得為人設想,很感動!也很感恩神給了她一顆溫柔而敏感的心。


No comments: