Wednesday, September 19, 2012

上學後的妹妹繼續可愛

上學後,妹妹的說話能力好像更加好了,有幾次都令我們咋舌了...

吃飯時說起之前妹妹做過心臟超聲波,妹妹很記得當時的情景...
莉:我好感動呀!
大家都摸不著頭腦,為何她照超聲波會好感動。我反問她求證,原來應該她是好緊張才對。雖然她用錯了詞語,我們卻為她懂得用「感動」一詞很興奮!

另一天放學回來,妹妹說起其中一個小朋友掛念媽媽而哭...
莉:我去「安慰」佢呀。(原來佢識得用安慰這詞,我以為三歲的孩子只會說「我叫佢唔好喊」)
媽:咁你點樣安慰佢呀?
莉:我拖住佢隻手囉!
媽:咁你拖住佢隻手之後,佢有冇再喊?
莉:冇喇!
真係 sweet!好美麗!

昨晚吃飯前,妹妹要求要去洗手。
媽:咁早洗手做乜嘢呀?D餸都未煮好攞出來!
妹:我想洗手,坐喺櫈,「等候」D餸丫嘛!
梗係喺學校習慣要等候啦...

有一晚臨睡前妹妹摸著我的臉說,
妹:媽咪你好白!好似心言(同學仔)咁白。
媽:咁你白唔白?
妹:我都白!
媽:咁白靚唔靚架?
妹:靚!
媽:咁文翠老師靚唔靚呀?
妹:靚!
媽:係咪因為佢靚所以你鍾意佢呀?
妹:係呀!
從這個對話我開始明白妹妹很鍾意靚人,想親近她們,也解釋到為何她如此喜歡鍾嘉欣... 我慶幸我是她的媽媽,因為在孩子的眼中,媽媽永遠都是美麗的!

一晚,妹妹把我放在她書包以防她在校太掛念我們的家庭照拿出來給我,說:我唔需要啦,我唔會喊架啦!
呢個女講嘢真係老積到呢... 不過佢翌日終於在學校喊,因為排隊時跌親個鼻,流左幾滴鼻血。

一大早,我把奶放在妹妹面前...
妹:係瘦奶(skim) 定肥奶(homo)呀?
媽:少少肥,加啲瘦。點解唔想飲肥奶呀?
妹:因為我唔想肥,我想好似家姐咁瘦啲囉!
媽:你覺得自己好肥咩,你唔係肥呀!
妹:(微笑但很尖銳)你肥啲...
=_='
妹:(補飛) 你飲多啲瘦奶就會好似家姐咁瘦架啦!
... 阿妹,你大個就會知好多嘢唔一定可以天從人願架啦!

No comments: