Sunday, September 09, 2012

兩姊妹開學後的趣事

艾莉

妹妹上學已經一星期,佢好叻叻,每天上學都笑咪咪的,沒有哭!我記得兩歲的她面對陌生人是很怕羞,成日躲在我的背後;三歲前她開始可以獨自上舞蹈班和主日學,三歲後上學也沒有再哭。很感恩看見女兒的成長。問妹妹為何不用哭,她說我知道爸爸媽媽婆婆公公一定會來接我㗎嘛!我的洗腦教育成功!

上學第三天,我接她放學時,在小巴上兩母女在閒聊...

媽:你最鍾意邊個老師呀?
莉:我鍾意文翠老師,因為佢幫紮返條辮。
媽:係呀?咁佢好惜你喎。
莉:係呀文翠老師好惜我,所以我冇喊。

有一晚,妹妹沖涼時不肯聽我指示仍執意要繼續玩水,我跟她說我不再理會她,便走出浴室。幾分鐘之後,我竟然看見妹妹包著大毛巾拿著衣服走出來!摸摸她,身體與腳板都已被抹乾!見她自理能力如此好,很令人欣慰。

最近妹妹很喜歡用英文去祈禱。一晚,爸爸夜歸,外面下著雨,孩子們說要為爸B祈禱希望他不會被淋濕。妺妹又用她的疑似英語去祈禱,但突然我發覺她在說:
Dad... No rain... House...... Abby,Elly, daddy, mommy house... Amen!

有板有眼,雖然不是完整句子,卻是重點全在呢!很欣賞她超強的語言能力!或許頭兩年較豐富的英語環境真的有果效?

阿比

有一個我們認識的小朋友暑假後上學不習慣而哭。
比:佢唔想返學,佢想去街呀?
        咁佢媽咪會好失望㗎喎!會嘥錢㗎嘛!(哈哈,我估你誤會咗係興趣班啦!)
不過我好欣賞佢會識得體諒別人的感受。感恩!

爸爸生日,阿比突然對爸爸的歲數很好奇...

比:爸B係咪 53 歲呀?
媽:梗係唔係啦!爸B 37咋,差咁遠呀大佬!
比:我唔係大佬喎,我係大...... 姐喎!
後來她再更正:我係大家姐喎...

No comments: