Wednesday, June 06, 2012

M & M 姊妹傻氣笑語集(五)

艾莉最近迷上「耀舞長安」中卞玉嫣,每次玉嫣姑娘一說話,她就跟著說。日間不時都以卞玉嫣自居,也有看見她坐在地上扮演玉嫣跳舞扭傷腳的一幕!!!

媽:愛你呀妹妹。
莉:你話愛你呀卞玉嫣丫!
媽:卞玉嫣唔係我個女喎!
莉:(想了一陣)咁你話愛你呀妹妹卞玉嫣丫!
媽:...... 乜你個名咁長架?

有時家姐都頂佢唔順...

比:呢道冇(姓)卞,呢道係(姓)鄭架!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好學的艾莉有時會問我某樣東西英文點講,我也順便多問她幾個字...

媽:咁車英文係乜?
莉:car
媽:小巴呢?
莉:minibus
媽:警察呢?
莉:(遲疑了半晌)Yes-sir!

咁 yes 同 sir 都真係英文字既...不過好明顯係睇得電視劇太多囉!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
在餐廳,店裡職員在更換燈泡...

爸:如果燈熄咗會點呀?(我覺得答案應該係會好黑之類)
莉:會發夢囉!

真係估佢唔到,一連跳了咁多 steps!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

這星期媽媽病倒了,我告訴妹妹暫時不能抱她錫她,因為媽媽病會傳染。她也沒有再叫我抱。晚上...

莉:我可唔可以瞓家姐張床呀?(平時妹妹睡在我們中間,家姐則睡在我們床邊的床鋪)
爸:點解要瞓家姐張床呀?
莉:因為我唔想病。
爸:咁家姐瞓邊呀?
莉:瞓爸 B 媽咪中間囉!
爸:咁家姐咪會病囉!
莉:(唔識答,但個樣很凝重,因為個問題好難解決)

爸 B 唔好太難為一個還是 ecocentric thinking 的兩歲多孩子吧!不過由此我們發覺,艾莉又真的很像我,因為我每次遇到兩姊妹其中一個病,都會好敏感好神經質,要隔離她們,以防交叉感染。原來,艾莉的性格跟我十分相似!兩個都是 anal stage,都很神經質!或許換個角度來說,她很懂得保護及保養自己吧!我留意到她便便不暢通的日子會主動多夾蔬菜來吃呢!相對阿比較像爸B,都是不拘小節,大無畏的...

媽:家姐你瞓唔瞓媽咪爸B中間呀?
比:瞓!(心中當然一萬個願意)
媽:但係你唔怕媽咪病咩?
比:唔怕!

我愛我兩個截然不同的女兒!!

No comments: