Sunday, February 05, 2012

艾莉物語(五)

有一天艾莉在麵包店選擇了菠蘿包。她一邊吃一邊在疑惑...

莉:點解包包冇菠蘿嘅?

係呀女,你越來越大就會發覺很多事物都並不如其名的...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下午兩姊妹在床上玩耍...

比:呢張床係我架!
莉:但係我喺道賴過尿架噃!

我終於知道是誰在養假狗... 原來其實是本人養了隻假狗在家中賴尿霸地盤!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我昨天在家看戲時感動到哭起來,兩個女都留意到並予以安慰。

及後要吃晚飯了,我叫她們收拾玩具。只見妹妹很積極收拾,我當然稱讚她。

莉:我想媽咪開心啲嘛!

冧哂!

No comments: