Wednesday, February 01, 2012

M&M 姊妹傻氣笑語集(三)

有一日,阿比拿著她的紙「車牌」,很憂慮的跟我說...
比:弊啦,我揸唔到車啦!
媽:點解呀?
比:因為呢個係加拿大牌囉!
她的地域概念又幾清晰!加拿大有牌不等於香港有牌。星期日,我終於幫她免費換了個香港牌...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一天艾莉冲完涼之後,嫲嫲問她...
嫲:你係唔係濕水雞仔呀?
莉:唔係!我係濕水牛牛!
Identity 好清晰! 家姐才是屬雞,妹妹屬牛㗎!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一下午爸爸帶兩姊妹去金魚街看寵物,回來後臨睡前仍興高采烈的討論看到的貓貓狗狗兔仔青蛙金魚,阿比還嚷著說要養寵物!
媽:(對妹妹說)你唔係驚狗狗㗎咩?
莉:(忽然樣子嚴肅起來)驚。
媽:你驚的話,咁你養乜嘢呀?
莉:(樣子更憂心)養---假---狗---
好!這是一個很好的建議!good problem solving! 不過個答案就搞笑咗啲!

1 comment:

SYHY Mama said...

我倒想知道何謂假狗, 點樣....裝假狗會唔會容易d呢? 哈哈哈哈