Monday, January 17, 2011

阿比童話集 (廿三)

一天,從附近的 community centre 上完課,走路回家...


媽:阿比,你要行喺我之前,唔好行我後面。如果唔係,媽咪睇唔到嘅時候,衰人會捉咗你去架!

比:咁衰人係唔係會 Bang Bang Bang (指開搶聲) 我架?


可能,我俾個女睇得太多電視劇喇!哈哈哈!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


一天在商場中,爸爸不小心掉下一個硬幣。我們叫阿比幫忙拾起來,並說她可以 keep 住,回家後把它放入她的錢箱。她當然很興奮,一直拿著它。直到我們在排隊買燒味時...

比:(跟爸 B 說) 我一陣幫你俾錢呀!

媽:(笑說) 你得果 10 仙,買唔到嘢架喎!

我之後在想,還是在我們後面排隊跟我們搭訕的姐姐說得好 --It is the thought that counts! 這個女兒其實真的很 sweet!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

昨日阿比在 community centre 上完課,我們走路回家時,只是十五分鐘的路程,因為妹妹大哭扭計,我們要途中停了四五次。阿比很忍耐,很冷仍然繼續等妹妹。

有一次正當在過馬路時,妹妹又哭得反身差點大半身子掉出來,我立即按住她免她繼續跌,很嚴厲的對她說:你係咪想死呀?家姐聽到我如此說之後,立即又哭了起來,說:我唔想妹妹死呀!(現在回想,其實阿比是很 sweet 的,但當時聽到她如此哭起來,只覺得「唔係咁到信呀?妹妹已經勁喊,你又再嘈多啲,係嫌我唔夠煩嗎?」)

今早吃早餐時,阿比突然很認真的跟坐在旁邊的妹妹說:妹妹,記得唔好死呀!(我明白她的意思是說:妹妹,記得唔好再喺 BB 車道扭計喇!但剩係聽字面的意思,真係好惹笑...)

No comments: