Friday, May 18, 2018

三姊弟的日常 ⋯⋯ 笑料

妹妹被蚊子咬了眼皮,腫起了。經過幾天,終於消腫得七七八八。
莉:我諗聽日我隻眼應該唔再腫啦!
力:你點知聽日你隻眼唔會再腫呀?
(見艾莉沒有反應,自問自答)希望在明天吖嘛!
係香港人先識得笑,我地係香港人。

比:打你不死歌星夢
😜🤭😂😂

有一晚晚餐桌上玩中文接龍⋯
爸:胚胎個胎呀⋯⋯
力:⋯⋯ toilet個let呀
莉:Let it go 個 go 呀
比:Go away 個 away
媽:Away in a manger 個 ger
力:啫啫個啫⋯⋯
多謝大家嘅配合,我地成功由中文接龍無縫交接到英文,之後又回到中文的懷抱⋯⋯

細佬經常在沙發上吃東西,弄到食物碎片周圍都是⋯
媽:你食到周圍都係,今晚曱甴就會來咬你嘅耳仔!
力:(天真地)佢點知係我呀?
係喎,餅碎又無記認嘅⋯ 不過你有張良計,我也有過牆梯⋯
媽:佢聞到係你㗎嘛!
說得(好像)很有道理(雖然其實無),所以他死死地氣清理那些碎片⋯

一次在升降機內,𨋢內除我們之外,有一位男士。我們將要出𨋢⋯⋯
比:(對弟弟)你讓開俾人出先啦!
力:點解要俾人出先呀?
比:因為你係男仔囉!
力:(指著同𨋢的男士)咁佢都係男人啦!
家姐一定唔可以跟細佬鬥咀,因為她毫無還手的能力 😅😅


No comments: