Friday, May 04, 2018

每天欣賞女兒們的特點

女兒們的普通話老師教她們看脷苔知健康⋯⋯
莉:佢話有脷苔即係就嚟病喎。
比:吓?脷苔?(思考了半秒後)會生BB㗎喎⋯⋯
究竟係太天真定係玩野?若你不認識阿比,你一定覺得呢個人玩野⋯

有一天在商店裏看到一些刻了文字的種子⋯
比:係咪呢D種子長大之後,會唔會仲有果D字㗎?
雖然我都有一刻諗過,但我唔會真係咁相信。我真心羨慕她的那顆赤子之心。

比:我地玩乜嘢呀?鬥畫畫好唔好?
力:好!
比:咁點鬥呀?鬥靚定鬥醜樣?
我忍唔住笑了出來,點解會有人畫畫係鬥畫得醜樣架?
不過,其實我想多想,或許是阿比一直覺得自己畫得不好,所以不敢鬥靚⋯作為媽媽,看到她這樣,有點心疼。

最近,我從艾莉自己和她同學們的媽媽口中,都知道原來妹妹真心覺得Remedial class好好玩,並在言談間介紹給她的同學仔,已經不止一次她身邊的同學都跟她們的媽媽說想上Remedial class。 🤭
友:點樣先可以上Remedial呀?
莉:你考試考低分D,唔合格咪可以上囉!
我希望佢朋友唔會真係當真,求其考試吧!不過我很安慰,因為看到艾莉在同儕之間真的很有感染力。可以做金牌sales呢!

No comments: