Tuesday, April 11, 2017

笑話四則

有一天,朋友叔叔一家來我家玩。叔叔打趣的問加力⋯
叔:你覺得你自己靚唔靚仔呀?
力:唔靚仔~~呀~你~
駛唔駛咁寸呀,「靚」仔?

有一晚,一家人在外吃雲南米線⋯
力:呢D係乜嘢菜呀?
媽:芽菜。
力:痴牙菜呀?

一天,我們去了一間古老禮拜堂去看一個聖經展覽。回家後我們告訴孩子們,當年爺爺嫲嫲正是在那間教堂舉行婚禮。
莉:真架?咁你地(指爸媽)有冇去呀?
我即時語窒,到下一刻才爆笑出來!艾莉見我們爆笑才意識到自己搞錯了時空先後次序⋯
媽:咁點解你冇來我地嘅婚禮嘅?
艾莉只能以笑遮醜⋯

阿比最近在儲「車站指南」,很用心的每去一個站就去票務處索取,希望儲齊一整套。
莉:其實點解要儲呢?
比:我鍾意囉!
爸:其實係個過程緊要,有好多回憶。有D人鍾意儲呢D,有D人鍾意儲第二D嘢⋯
莉:我鍾意儲錢多D喎!
這個喜好也不俗!我支持你,艾莉!

幾天後,我發現艾莉從公共圖書館借了這本書⋯她的確很認真呢!

No comments: