Wednesday, February 15, 2017

痕之楝篤笑

爸:俾你地揀,你要屎味嘅咖喱定係咖喱味嘅屎呀?
正當兩個家姐在慎重考慮點揀好之際⋯
力:屎⋯⋯士多啤梨!

莉:你叫乜嘢名呀?
力:我叫力行,好痕個痕呢!(仲做埋抓痕的動作)
爸:吓?你搞錯左啦!你唔係叫力痕,係叫力行呀!行路個行呀⋯⋯
我愛我的「痕痕」⋯ 阿仔唔好要懶音呀!!

飯桌上放有多春魚⋯
力:我想食果D⋯
媽:你想食邊D呀?
力:我想食果條死魚呀!
笑死!放得在飯桌上吃的,全部都係死魚吧⋯

最近細佬學了兩個家姐,喜歡問人IQ題。不過佢D IQ題就奇怪左D同難答左D⋯ 有邏輯但又好似冇邏輯⋯
節錄了兩個經典的:
1.
力:巴士同的士一齊行緊,巴士同的士講:我高過你呀!的士又同巴士講:我矮過你呀!⋯ 咁你估點呢?
媽:(咁難答,本來好有邏輯地想答案,次次都錯後開始亂估一通)
力:要唔要開估呀?
媽:(梗係要啦,救命)要呀!
力:答案就係⋯ 撞車!
媽:(忍笑)係咪佢地唔專心揸車掛住傾偈所以撞車呀?
2.
力:紅羅白同腸仔講:我長過你呀!咁跟住點呢?
媽:(心諗,我點知點呢?個故仔咁多可能性)⋯⋯⋯
力:要唔要開估呀?
媽:好呀!
力:答案就係⋯ 拍左拖!嘻嘻!(掩咀而笑)
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

No comments: