Tuesday, September 27, 2016

笑笑小孩語

弟弟飯後在砌LEGO...
媽:呢個係乜嘢嚟㗎?
力:呢個係「馬人」。
媽:咁呢D人響道做緊乜嘢呀?
力:佢地拜偶像呀!
😱😱😱😱😱三歲人仔竟然會想起這個場景⋯⋯O左咀

弟弟上學時在電梯中,說起昨天看韓劇時一個小片段⋯
媽:哦,你講緊尋日套戲⋯
力:唔係,唔係,唔係戲,係韓 · 劇 呀!
多謝施主嘅糾正!

逢星期五是加力學校的便服日,那一天,他自選了Spider-Man T恤。出門時,我看見他在爬地⋯
媽:唔好爬地啦,咁污糟,做乜爬啫?
力:(我係)Spider-Man...
明哂!你⋯⋯繼續爬啦⋯⋯

媽媽一年一度去髮型屋剪頭髮,弟弟來探班時⋯
髮:你剪唔剪呀?剪左會好靚仔㗎喎!
力:我而家都好靚仔⋯
自信心爆燈的小生 🙄🙄🙄🙄

認識了新的大朋友。大朋友問加力⋯
友:你有冇返學㗎?
力:返工⋯⋯
一招成功吸引到女孩子的注意⋯

一天,加力在喝荳奶⋯
力:可唔可以倒瀉㗎?
媽:你話呢?你未死過呀?
媽:(跟妹妹說)不過佢又真係未死過嘅⋯
力:(在旁輕描淡寫)死左。

同場加影兩個姐姐的笑語:

一天與妹妹搭地鐵時搭扶手電梯,一路上有廣播⋯
廣:請緊握扶手⋯
妹:(個扶手)咁熱,點緊握扶手喎?!

一早,為了快速叫醒阿比返學,我出殺手鐧⋯⋯
媽:快D起身,我地毛記電視條片出左啦!
阿比立即彈起身,走出客廳,開著電視~~~
媽:傻豬,毛記電視係上網睇㗎!唔係開電視睇㗎!

阿囡,我同情你,又真係幾混亂嘅:毛記電視唔係響電視上睇嘅,正如荔枝角公園唔係響荔枝角站,係響美孚站出咁難明⋯⋯

No comments: