Monday, September 21, 2015

家有一個讀心理和社工的媽媽

一天,妹妹上完廁所,很暢快⋯
媽:你覺得上完廁所開心D定係食到好嘢開心D呀?(我知我很奇怪 -- 心理學學生oral stage and anal stage 的情意結)
莉:去完廁所⋯
媽:(興奮地)原來你同媽咪都係一樣㗎!
這個傻媽媽竟然很興奮女兒像自己在anal stage而不像爸爸在oral stage... 真變態!


半夜,妹妹走過來我們的主人房⋯
莉:媽咪,我瞓唔著呀,我唔想返學呀⋯
媽:點解唔想返學呀?
莉:因為我唔想再做組長啦!執完書包放完書包入房就要收簿,好忙好辛苦呀!
媽:係咪你好擔心自己咁忙咁趕就會漏左野響書包又要問准老師去拿,會好尷尬呀?(我記得她分享過)
莉:係呀!
媽:咁又係幾擔心嘅⋯ 咁如果我們一早就把所有要用的書和用品放在一個內袋中,可以幫到你嗎?
莉:可以⋯
媽:我地遇到困難就可以用下我地個腦袋去想辦法囉!
當我還在思想妹妹會唔留在這裡一起睡之際,她爬下床⋯
媽:咦,你唔留響道瞓哪?
莉:我大個啦!
媽:咁你仲會唔會瞓唔著㗎?
莉:唔⋯我諗唔會啦!

看來這女兒跟普遍女性一樣,講左出來舒服哂就睡得著了!估唔到半夜三更也可以做到個counseling session!不過效率當然與彼此關係是否密切、我有多熟悉她的性格和她有多信任我大有關係吧!

No comments: