Thursday, January 29, 2015

三顆可愛赤子心

比:我鍾意睇恐怖片㗎!
莉:我唔鍾意恐怖片,我剩係鍾意睇靚片㗎咋!
媽:靚片即係「星星」果D呀?
莉:係呀!睇恐怖片我會瞓覺㗎!
媽:係咪因為太驚所以會合埋眼,之後就瞓左覺呀?
莉:係呀!

妹妹真可愛。

小加力每次都不願睡,希望一直可以玩不用睡,也超愛翻弄床尾的小書。
一天他又在翻書不肯睡時,我跟他說是時候睡覺,強行拉他躺下時⋯

力:哇⋯哇⋯拜拜 du-du (書書)... 哇哇⋯哇哇⋯

但願他真的如此愛 du (書) ...

一晚我們在樓下花園玩吹泡泡,阿比吹了一些很大很持久的泡泡,看著她飛上天時⋯

比:請你幫我送俾天父吖,唔該!

他們的赤子心都很可愛⋯

No comments: