Friday, January 23, 2015

艾莉迎接弟弟

弟弟回家後(甚至是回家前),兩個女兒都非常興奮,很喜歡跟他玩。家姐我不擔心,畢竟她經歷過一次新做姐姐的滋味。我有一點點擔心妹妹,始終她做了么女這麼久,她會不習慣嗎?所以弟弟來了第一二日,我特別問她⋯

媽:弟弟返左嚟,你有冇唔開心呀?
莉:有少少喇⋯
媽:係乜野令你唔開心呀?
莉:我唔明白呢,點解細佬唔講嘢嘅?
媽:原來係呢樣野唔開心呀!咁你有覺得媽咪少左時間陪你呀?
莉:冇呀!

又一次不可以先入為主!令小孩不開心的原因不一定是大人所想的必然原因!很開心她很接受弟弟,也看出她很真心喜歡小孩子。

有天,她跟我說⋯
莉:我真係好鍾意XXX(家姐的原名)同XYY(弟弟的原名)㗎!
媽:咁咪好囉!你要多謝天父俾我地可以領養到佢地呀,如果唔係,可能你就剩係得你一個,咪好悶囉!

真的要常存感恩的心!回望天父從零到三,處處都是恩典。

No comments: