Wednesday, September 10, 2014

靚女與滿分姊妹

艾莉在看港姐⋯
莉:呢個港姐好似我咁低音呀!我諗我都係做唔到香港小姐㗎喇!

一天早上,妹妹要求要紥將軍頭,即像古裝戲中男仕的造型。放學時⋯
媽:有冇同學仔話你似將軍呀?
莉:冇呀!
莉:其實都唔係好似將軍啫!點睇都似靚女多啲!
媽:(忍笑)咁你係靚女吖嘛!
莉:咁又係!
佩服她的自信⋯

晚上祈禱時⋯
妹:希望你俾爸B脾氣好啲,唔好教壞我地⋯

浴缸渠塞,我們出動了通渠啫喱。
阿妹望著支啫喱說:原來我地有買獅王通肥佬㗎?

比:伊波拉克⋯
Crossover of 伊波拉 and 伊拉克,常識科應該拿滿分!

No comments: