Wednesday, February 26, 2014

兩個恨嫁的姊妹

家姐

有一天,阿比告訴我⋯
比:XX(一個很要好的男同學)話想同我結婚喎!我決定左喇!
媽:咁又唔駛咁快決定嘅,媽咪都係廿六歲先結婚,你仲有成廿年喎!
比:咁,可唔可以20歳結婚㗎?

幾日後,學校常識科到宜家傢俬外出學習。阿比與XX手拖手行傢俬舖,還在商量家品的需要⋯時光fast forward了廿年!

滴汗中⋯看來我們在女兒的性教育上要加把勁!

妹妹

小一生如是,竟然連K2生也在談婚論嫁!!

莉:YY (男同學)今日食茶點時,同我講話想第日大個同我結婚喎!
媽:咁你點答佢呀?
莉:我話,睇下點先,睇下點先喇!
媽:邊個教你咁樣講㗎?
莉:爸爸囉!

我絕對有理由相信,爸爸在女兒學習兩性關係的處理上,起到很重大的作用及影響!!

雖然話睇定啲先,兩姊妹在飯桌上在追問⋯

莉:咁究竟幾多歲先可以結婚呢?
媽:(究竟怎樣説才最合宜呢?)其實18歲就可以結婚,不過18歲通常都未讀完書,又未做嘢賺錢,未ready就好難結婚囉!

妹妹我倒不擔心,我較關心的是阿比。我其實知道家姐一直都很渴求身邊的人的認同與愛。這一定跟小時被生父母放棄有關係。我知道這樣的渴求令她更易更早進入拍拖的關係,作為母親,女兒越來越大,我只能把她交託神,祈求神教她在兩性關係上,有清晰的界線,選擇做對的事情。

No comments: