Friday, February 08, 2013

M&M姊妹傻氣笑語集(十)

媽媽有一次在教妹妹回應說:I love you too!
妹:I love you two, I love you one, I love you four... (舉一反十!)


臨近農曆新年,妹妹在學校學懂了恭祝人的說話...
妹:你祝我快高長大吖!(佢最近好希望自己快些高啲大個啲)
媽:祝你快高長大!
媽:咁你祝我乜嘢呀?
妹:我唔祝你快高長大喇!你咁高,咪高到出唔到門口囉!
妹:我祝你身體健康喇!


妹:我用條脷抺咀架!
完全喜歡這份原始及率性...


比莉大詞典 --
比:菜(翠)擁華庭
比:拼圖(聽濤)雅苑
莉:東菇(區)海底隧道

No comments: