Sunday, July 01, 2012

而家就要愛死你們倆啊!

有一天行街時經過金舖...

莉:爸 B,呢啲花花頸鏈好靚喎!不如你買俾媽咪喇!

Sweet 爆!我絕對冇插手教佢講!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

昨日我們坐在 Starbucks,叔叔在說上次喝了杯好喝的 mocha...

莉:家姐六歲時候都剝咗牙喎!

九唔搭八的插咀,但又幾搞笑的聯想。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

外婆說有一天在商場走著走著時,妹妹在自言自語...,

莉:(自言自語)媽咪係我嘅生母,家姐都想媽咪(係)生母,不過家姐有哥哥...

Interesting to see her trying to make sense with what she heard...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

比:媽咪,你第時死咗我都會陪你。
媽:傻豬,你可以掛住我,又唔駛陪住我嘅。
比:媽咪,你第時死咗我都會愛你嘅。
媽:唔好死咗先至愛呀!而家就要愛呀,每一日都要愛呀!

No comments: