Sunday, October 30, 2011

阿比第一次哀悼其 Relinquishment

昨日與阿比一起利用 mytv 看上星期的「法證 III」,看到一幕男主角要跟太太離婚,其七八歲的女兒邊哭邊跟媽媽說要她看看她的畫。我與阿比都看得很傷感。我心中也有感動,不斷趨迫我要問一問她的心事...

媽:你有冇想起你的生母?
比:我唔想講。
媽:我諗,你嘅生母同你 say goodbye 嘅時候都係咁唔開心。(我說
的時候,我的眼淚也大滴大滴的流下來,因為我想起生母她的痛她的不捨)
比:我唔想呀!
媽:你唔想講抑或唔想佢走呀?
比:我唔想你走!
媽:我唔會走架!我會陪你架。
比:我唔想生母走咗。
媽:係好慘,好唔開心架。
比:我唔想生母、哥哥走... (我看到她那大大滴眼淚,我也更想哭 -- 我心痛她的心痛)
媽:媽咪知道,媽咪都好唔開心...
比:我都想俾幅畫生母... (好明顯她代入了戲中的情節)
媽:如果我哋搵到佢哋嘅話,可以俾佢嘅。

兩母女也不是哭了太久,阿比又想起要打電話給外婆告訴她我們快要出門去她的家...

昨晚,與她做功課時,她用了這些字詞去介紹自己... 我知道,生母與哥哥對她來說是很重要的...


No comments: