Thursday, August 04, 2011

看功夫 Panda 後與阿比在洗手間中的對話...

你知道功夫熊貓阿寶是被領養的嗎?我也是最近才知道...

今天與阿比和好友去了看功夫熊貓 2,很有意思的一部片,特別是在討論阿寶如何在被遺棄的痛苦過去中找到其自我價值。更珍貴的,是我與阿比在戲院廁所中的一段對話...

媽:你頭先見唔見到阿寶都有生父生母架?
比:見到!
媽:不過佢地擺咗佢喺個菜籃道,因為佢地愛阿寶,唔想佢死。
比:(點點頭)
媽:所以阿寶會有唔開心,因為以為生父生母唔要佢囉。你呢?你會唔會唔開心架?
比:唔會!(答得很爽快)
媽:點解唔會唔開心嘅?
比:因為有爸 B 媽咪陪我嘛!

立即興奮得攬住佢錫佢一啖!佢拿到重點喇!作為她的領養媽媽,我的心正正如那懂預言的羊大嬸說:「你的故事雖然有一個唔係太開心的開頭,但最重要嘅係,你點樣選擇做一個點樣嘅人!」爸 B 媽咪永遠愛你,支持你去找你的價值!

2 comments:

SYHY Mama said...

所以我地會買隻dvd, 將來心悅看得懂時就可以一齊看了!

DCheng said...

wonderful and sweet dialogue!!!