Wednesday, February 16, 2011

阿比童話集 (廿五)

公主病仍然是我們家中的話題。有一天早餐桌上,阿比清晰地重申...

我係公主,唔係病喎!

原來在她心目中,兩者是可以分開的!醒目!我很欣賞她夠自信!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
自從我們快要離開溫哥華以來,阿比很喜歡問「XXX 有沒有 Skype 架?」-- 我知道她很希望可以仍然與這兒的朋友聯繫著 --真的很 sweet。有一晚上臨睡一家人祈禱之前...

比:Jesus 有冇 Skype 架?
爸:Jesus 唔需要有 Skype 架,我地而家咪可以同佢傾偈囉!
比:(扮打電話) 喂 Jesus 呀,你遲啲用 iPod 喇 (我覺得應該係 iPad 至啱),我地可以講嘢囉!

呢個真係 internet 及蘋果世代的孩子...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另加一個蘋果笑話...

比:爸 B 呀,你返香港買 iPad 喇!
爸:你唔駛 iPad 喇,你有 law-pad 呀!(我承認,這是一個頗爛的 gag)
比:(笑) 我都係鍾意 iPad 多啲...

No comments: