Saturday, August 28, 2010

生母不是同一個人?!

阿比昨晚說完領養的故事後,今早跟我與妹妹在床上傾偈 + 玩的時候...

比:(指著艾莉) 艾莉係唔係從生母的肚肚出來的?
媽:我咪係佢既生母囉!佢從我既肚肚出來嘛。

見阿比有一點不明白何以「生母」可以是不同的人,我又再解釋...

媽:艾莉從我肚肚出來,你從你生母的肚肚出來囉!

當然我更想強化我愛她這個重點...

媽:你係唔係都好想從我的肚肚出來呀?
比:(點頭) 係呀。
媽:我都想呀,但係唔係,你從生母的肚肚出來,但佢冇能力照顧你,所以佢托姨姨搵到媽咪爸 B 去照顧你囉!無論你係唔係從我肚肚出來,我都係咁愛你架!

有媽媽的口頭承諾及 kiss kiss,阿比又笑起來,說起其他東西了...

1 comment:

Ho Keung and Yin Ping said...

A hard story but truly and sweetly told.