Tuesday, August 26, 2008

阿比繼續鬼馬...

雖然環境不同了,阿比仍是可愛的她。那天在商場 food court,呈呈姊姊在用手機影相時,阿比又舉起自己的玩具手機扮影我們,很有趣!

還有其他趣事:

- 之前我在油站入油時告訴過阿比:車車要飲奶奶。有一次我們泊在油站後,我問阿比:車車做乜呀?她說:奶奶!我沒想到我說過兩次她便記得!

- 阿比做簿長:有一晚小組時大人祈禱,我看到她合埋雙手扮大人之餘,還伸手去叫其他兩個在勁跳的男仔停低祈禱,真係好搞笑。

- 上星期日在崇拜當中,阿比又學大人一齊唱詩,我有一刻抱住佢時,看到她舉起手,皺著眉地投入的唱 (應該是「呀~」才對),實在勁搞笑 -- 好想大笑,但又不方便在她面前笑她。

- 有一天把車子駛到將來的房子時,阿比說:「妹妹!」原來她記得屋主的囡囡住在這裡!真的不能低估她的認知與記憶力。

- 最近她愛上了餵小朋友食嘢,好 caring,之前仲會吹一吹才送進別人口中。有一次餵餵下自己都食埋,姨姨見到就索性俾多碗佢食。就係咁當晚佢就食咗兩餐飯... 哈哈。

2 comments:

SYHY Mama said...

我得閒要影張相send俾你....免得abby記得新o既野唔記得'舊'個d....要refresh一下佢o既memory...唔係篤篤會好傷心,哈哈!

Ho Keung and Yin Ping said...

It seems Abby Keeps you entertained by all the nice surprises.