Friday, March 02, 2007

It's Abigail!

事情鋒迴路轉。週三一直至週四早上,心中的納悶仍然持續。竟然,我的社工大概在十一時多致電,說有一位小妹妹 matched 了給我們,想我們考慮!我還記得當時我的心在怦怦的亂跳!我故作鎮定的聽她一口氣說給我的背景資料及身體狀況...

我知道這個 blog 有很多關心我們的朋友弟兄姊妹像追小說的看,所以雖然這幾天很忙,也要寫一點點公佈這大好消息,詳情容後再連載。我們的女兒現年一歲兩個月,下星期應該可以見見她。請繼續為我們禱告吧!

4 comments:

Unknown said...

Thanks for the great news. Looking forward to meeting little Abigail! Shirley

himmypang@lasalle said...

hihi...
first time to leave comment here

i m one of CHEUNGSIR's students...but already long time ago lu... i m now f4 in lasalle...

haha...FIRSTLY ...congratulation ar.. Y?? do u still remember several years ago...u and CHEUNGSIR..once come to a birthday party of one of my frds in PIZZAHUT..

thats the first time i saw u2..haha
at that time...reli sweet sweet...

and reli hapi to see u2 still "sweet sweet " now..haha...
I WISH u2..forever dou gum " Sweet sweet"

o ya....juz forget to congratulate for u2's coming child...haha...reli reli ..excited to see how she looks like .i m sure ..she will be very cute…..keke...reli nosey...

haha...anyway...reli a long comment..haha....

remember to post u2's latest news here!!

bye 4 now..
N god bless u all..=]

Himmy

牛太太 said...

其中一個讀者係我. 我因為八卦, 響葉太間屋亂找, 無意中就搵到呢度.
我同你同葉太都係等緊同一樣野. 所以你以前每個月好失落果種心情, 我好明白, 而且而家仲循環不息緊.
當知道你地決定領養後, 我覺得你地將基督的愛發揮到極點. 亦見到神一步步帶領你地. 原神繼續祝福你地同埋小朋友.

Unknown said...

I am so happy for you two as well as the lucky baby girl. Wishing the three of you health, love and happiness. Can't wait to meet little Abigail.

Auntie Tammy =D