Friday, April 20, 2018

加力的志願與邏輯

最近艾莉愛上了哈利波特,連帶弟弟也常常掛在口邊。有一天,他很認真的跟我説⋯⋯
力:媽咪呀,我第時想讀魔法學校呀!
假若霍格華茲肯收你便好了,我們不用為你考小一而煩惱了⋯ 媽媽發夢發得太早了,霍格華茲可是一間魔法中學呢!

加力一直覺得自己不懂得畫畫,最近找了一些簡易畫畫書讓他一步一步畫,他畫得很有成功感⋯⋯
力:我畫畫越來越叻,我第時想做 · 科 · 學 · 家!
我停了半响⋯ 究竟科學家同畫畫有乜嘢關係呢?唔通佢以 Leonardo Da Vinci 為佢偶像同目標?

一天晚餐時,大家在討論「減肥」這課題⋯⋯
爸:「減肥」嘅相反係咩?
力:「減瘦」!
其實佢嘢邏輯也很合理⋯⋯

一天接細佬放學,在巴士上他玩起開餐廳⋯⋯
力:你食乜嘢呀?
媽:你間舖頭賣乜嘢食㗎?中菜?西餐?定日本嘢呀?
力:韓國嘢!
韓國Oppa又真係應該開韓食店嘅⋯⋯

午餐後我跟孩子們説我要去買麵包⋯⋯
比:點解要買麵包呀?
媽:因為今晚食逾越節晚餐囉!
力:吓,愚人節?
愚人節要多過於三天才到⋯⋯

午餐在茶餐廳⋯⋯
力:不如你叫「珍珠肉」吖!
媽:乜嘢係「珍珠肉」呀?
力:咸蛋珍珠肉呀!
原來是咸蛋蒸豬肉!呀仔,你係乜嘢鄉下㗎?你鄉下一定係「譚仔」啦!

弟弟很喜歡看的一套卡通片,裡面有一隻烏龜,名叫卡露蓮⋯⋯
力:(發現新大陸)卡露蓮咪係女仔嚟嘅,但係佢個殼後面有「啫啫」㗎!
看來他需要上一課烏龜的身體結構自然課⋯⋯


前陣子流感肆虐,家中放了一個切開了的洋蔥。幾天後,洋蔥發了芽⋯⋯
力:你唔好攪佢呀,如果唔係佢D芽會食咗你同D細菌㗎!
原來洋蔥嘅芽有這個功效⋯⋯



No comments: