Monday, February 22, 2016

鬼馬加力語集

有時一家出動咁多人咁混亂,我們會坐的士。上到的士,加力會立即告訴司機我們的目的地⋯
力:唔該去我地屋企丫!
真係唔該曬!鬼知你屋企響邊呢?

「我愛你」這句說話是我家常聽到的。有一天⋯
媽:我愛你呀細佬!
力:我唔愛你,我愛我自己!
媽:你唔愛我我都會愛你!
咁細個就識得咁樣講,佩服!不過媽媽我也用全宇宙最強的一句回應 — 你沒辦法還擊了吧?

一天爸爸放工回家⋯
力:爸B,同我玩竹簽吖!
爸:我今日好攰呀⋯⋯
力:好啦爸B,我唔同你玩啦,我同家家玩啦!
為他咁懂事和可以講到咁清楚和長的句子而感動!

一晚臨睡前,我們在看兒童聖經⋯
力:耶穌係唔係講英文㗎?
Good observation! 雖然很多關於耶穌的影片中耶穌也是說英文的,但其實真正的耶穌是説阿蘭文的。

No comments: