Tuesday, April 14, 2015

窩心的兩對話

一天,阿比跟一友人姨姨傾偈,我只聽到下半部份,我估計對話應該如下:

比:點解你地冇小朋友嘅?
姨:天父冇俾我地囉!
比:咁你可以領養格!
姨:係,不過天父未call我地去做呀。

感恩她真的覺得領養是一件很好的事,而且是正常不過的事,所以會向身邊的人推介。

有一天兩母女在廁所內談心⋯
莉:我記得有一次我上廁所流眼淚時(註:這是她經常出現的反應),你叫我唔好喊!
媽:係呀?
莉:不過我知你同我講笑咋!
媽:梗係喇,如果你真係喊嘅話,我係唔會叫你唔好喊㗎,我會叫你想喊就喊出來喇!
莉:點解呀?
媽:因為如果唔開心想喊既時候,唔俾喊咪仲辛苦,所以喊出來係好㗎!

今天,忘了細佬為什麼哭起來,我聽到艾莉在安慰她⋯
莉:想喊就喊出來喇⋯

感動中⋯

No comments: