Thursday, April 03, 2014

口齒伶莉 (二)

誰話事 --後記

我記得阿妹說過媽咪大啲所以媽咪話事,我也想知她會不會為永遠冇得話事而不開心⋯

媽:咁你成日都細過我地,咁一直都冇得話事囉?你會唔會唔開心㗎?
莉:咁我第時大個大人嘅時候咪有得話事囉!

妹妹真的很正面!不過當然有很沮喪的時候。妹妹一直不喜歡洗澡,每日都借詞推搪、拖延。有一晩,她很不喜歡我們堅持要她去洗澡⋯

莉:(哭著說)點解小朋友一定要跟大人講嘅嘢去做啫?
媽:咁我想問你,我地叫你去沖涼,係為我地好定係為你好吖?
莉:個答案好簡單,不過我唔想答你!

雖然口裏不肯承認,但心𥚃明白。氣消了後,又來對我説:媽咪可唔可以幫我冲涼呀?

家姐通常在早上或午覺後被叫醒時,都會發出很令人煩厭的叫聲。那天晚飯時,家姐又發出這種叫聲⋯

婆:成日都係呢啲聲!
莉:(自言自語)我扮唔到呢啲咁怪嘅聲㗎⋯

No comments: